Ważni obywatele - specjalna grupa postaci traktowanych jako NPC, kierowani przez Mistrza Gry i Administrację. Warto zapoznać się z ich profilami, gdyż są to postaci wiele wprowadzające do gry. Są oni prowadzeni ze specjalnych kont.
Postaci NPC są prowadzeni przez wyznaczonych do tego administratorów i/lub moderatorów. Postaci te, posiadają niezmienne statystyki. Oznacza to, że nie podlegają oni rozwojowi. Nie można im ani odejmować ani dodawać punktów cech ani honoru. Nie zmieniają oni swojej rangi obywatelskiej. Nie podlegają też bankowi i rachunkom, przez co ani nie tracą ani tez nie zarabiają pieniędzy - lecz jeśli fabuła tego wymaga mogą się wzbogacić lub zbankrutować w celu prowadzenia jakiejś fabuły. Nie dostają punktów ani nagród za udział w sesjach czy eventach. Mogą startować w konkursach, jednak nie mają prawa do uzyskiwania nagród.
Są postaciami podlegającymi pod główna fabułę i są zależne od decyzji głównych Adminów.
Można wchodzić z nimi w relacje, związki, ba, nawet zakładać rodziny, przymierza itd. Można wiązać historię swojej postaci z historią danego NPC, jednak trzeba to skonsultować z Mistrzem Gry.
Każdy z NPC ma przydzielone pole działania, które związane jest z fabułą forum i konkretnymi zadaniami. Jeśli Twoja postać chce wykonać jakieś zadania/misje lub uzyskać rolę w jakiejś fabule związanej z NPC - powinien się do danej postaci zgłosić. Gracz może się też upominać o obecność jakiegoś NPC w danym wątku.
NPC mogą (a nawet powinni) dawać nagrody za wykonanie zadania/misji. Mogą także pożyczać pieniądze, sprzedawać przedmioty ekskluzywne, ale także - napadać i rabować! W tym drugim przypadku gracz ma prawo ścigać i aresztować dane NPC.
Gracze mogą zgłaszać zastrzeżenia co do funkcjonowania NPC ale administracja ma prawo się zawsze wytłumaczyć!
GRACZE MOGĄ ZGŁASZAĆ SWOJE PROPOZYCJE DOTYCZĄCE MISJI I ZADAŃ PRZYDZIELANYCH PRZEZ NPC, A TAKŻE TOWARÓW, KTÓRE MOGĄ SPRZEDAWAĆ.
Co Adelaida Promnitz (Duncan) może dla Ciebie zrobić?
Masz możliwość negocjacji cen (i punktów reputacji) ale pamiętaj - to może też się obrócić przeciwko Tobie! Może też ci odmówić sprzedaży, jeśli wyprowadzisz ją z równowagi!
Co Robert Quinally może dla Ciebie zrobić?
- Możesz kupić lub sprzedać u niej działkę na terenie lasu niedaleko Old Whiskey (cena podlega negocjacji!)
- Możesz w jej hotelu jako pokojówka/boj hotelowy/kucharz/kelnerka/recepcjonista/chłopiec na posyłki.
- Możesz pracować u niej w tartaku jako kierownik/drwal/stolarz/chłopak na posyłki.
- Możesz wykonywać dorywcze zadania związane z pracą w hotelu - obsługa gości, organizacja życia w hotelu itp.
- Możesz prosić o wykonanie zadań i misji z zakresu dorywczej pracy w tartaku czy w okolicach lasu.
- Możesz kupić od niej kilka przedmiotów specjalnych takich jak:
- narzędzia budowlane (cena do negocjacji)
- drewno/deski (potrzebne w zadaniach budowniczych)
- mapę okolic Old Whiskey/Chaparral/Arizony/Nowego Meksyku (30$ + 100 ptk reputacji)
Masz możliwość negocjacji cen (i punktów reputacji) ale pamiętaj - to może też się obrócić przeciwko Tobie! Może też ci odmówić sprzedaży, jeśli wyprowadzisz ją z równowagi!
- Możesz kupić lub sprzedać u niego krowy lub świnie
- Może być twoim kompanem w kartach czy w innej grze w kasynie, jeśli masz ochotę zagrać, a nie masz partnera.
- Możesz się u niego zatrudnić jako kowboj/pomoc domowa/stajenny/chłopiec na posyłki
- Możesz prosić o wykonanie zadań i misji z zakresu dorywczej pracy na ranczu czy przy wypasie krów lub przewozu towarów.
- Możesz kupić od niego kilka przedmiotów specjalnych takich jak:
- kulbaka westernowa (45$ + 250 pkt reputacji)
- strój kowboja (+ 3 do ukrycia)
- talia znaczonych kart (20$ + 300 pkt reputacji)
Co Steven może dla Ciebie zrobić?
- Jeśli chcesz wykonać skok z prawdziwego zdarzenia - napaść na bank, pocztę, pociąg - zgłoś się do Stevena.
- Jeśli chcesz by ktoś pomógł Ci w ucieczce przed prawem - możesz go poszukać w okolicach Old Whiskey, gdzieś na preriach. Lecz pamiętaj - to też może się obrócić przeciwko Tobie!
- Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś o historii gangu McConnora i wejść w intrygę fabularną z tym związana - znajd go i przekonaj do zwierzeń.
- Możesz też kupić u niego przedmioty specjalne bez posiadania odpowiedniej ilości punktów reputacji. Lecz jest ryzyko, że Steven Ci niczego nie sprzeda, a nawet zbije po mordzie:
dynamit x 10 (20$)
zestaw do Gatling guna (300$)
fiolka z trucizną x 2 (100$)
Co Villa może dla Ciebie zrobić?
- Jeśli chcesz kogoś okraść - Francisco może być twoim kompanem.
- Wraz z Francisco możesz wyruszyć w góry by napaść na podróżnych, którzy przemierzają liczne, niebezpiecznie szlaki.
- Możesz uzyskać u niego ewentualny azyl w Chaparral, gdy uciekasz przed przedstawicielami prawa (uwaga! musisz go do siebie przekonać!)
- Pancho jest paserem, możesz u niego sprzedać lub kupić kradzione przedmioty. Lub po prostu na jakiś czas przechować
- Jeśli będziesz mieć "szczęście" Pancho może okraść także i Ciebie!
Co Goodie może dla Ciebie zrobić?
- Możesz korzystać z jej „usług”.
- Może być twoim kompanem w kartach czy w innej grze w kasynie, jeśli masz ochotę zagrać, a nie masz partnera.
- Jeśli jesteś kobietą w ciąży, możesz poprosić ją o "rozwiązanie swojego problemu"...
- Możesz kupić od niej kilka przedmiotów specjalnych takich jak:
- prezerwatywy x 3 (25$ + 125 pkt reputacji)
- laudanum x 3 (20 $)
- przebranie dziwki (+3 do ukrycia)
Co Doktor Gregory Holloway może dla Ciebie zrobić?- nalewka z opium (+5 do zdrowia, jednorazowe użycie)
- fiolka z trucizną (jednorazowe użycie)
1. Wyzwanie Charyzmy- zdobądź punkt charyzmy wchodząc z doktorem Holloway'em w poważną dyskusję, bądź pod jego nieobecność w gabinecie naucz jego papugę przekleństwa.
2. Wyzwanie Spostrzegawczości- przeszukaj skutecznie biurko doktora Hollowaya. Może znajdziesz tam erotyczne broszurki?
3. Możesz kupić od niego kilka przedmiotów specjalnych takich jak:
Inni - NPC prowadzeni przez administrację z konta Mistrza Gry.
J.B. - Zaufany współpracownik pana Belasco, a po jego śmierci - Titusa Smitha. Barman w jego saloonie oraz chłopak na posyłki swojego szefa.
Saun -Pracownik saloonu, kiedyś jeden z ochroniarzy, dziś kaleka bez nóg na utrzymaniu Smitha. Jego jedynym zajęciem jest upominanie dziwek by rozkładały nogi regularnie, sam jednak woli popijać whiskey za barem nie przejmując się niczym.
Tajemniczy Azjata/Bushi - Tajemniczy, bezimienny mężczyzna, który w dziwnym stroju spaceruje po wschodniej dzielnicy miasteczka. Samozwańcza persona do zaprowadzania spokoju w, zapomnianej przez szeryfa, dzielnicy.
Wdowa Mayer - Przewodnicząca Koła Gospodyń domowych, lokalna dewotka, plotkara i opiniotwórcza osoba. To od niej zależy czy będziesz poważanym obywatelem, czy skaża cię na ostracyzm towarzyski!- NIE ŻYJE!
Meggie - jedna z dziwek w saloonie Titusa S. Smitha. Głupiutka, niezbyt ładna, ale zawsze chętna by potowarzyszyć klientom, którzy mają w portfelu chociaż jednego dolara. Łasa na pieniądze i komplementy.
BYLI NPC
Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw Sie 22, 2013 10:30 am, w całości zmieniany 5 razy