ZASADY:
1. Etap zaczyna się wraz z końcem etapu pierwszego i mogą w nim uczestniczyć gracze, którzy przejechali pierwszy etap.
2. W trakcje Etapu drugiego nastąpią jeszcze inne wydarzenia, indywidualne dla wybranych postaci.
3. UWAGA! Twoja postać może odpaść z wyścigu nawet jeśli będzie mieć wysoki mnożnik, jeśli MG ześle na niego wypadek, z którego nie wyjdzie cało (Oczywiście postać też powinna dostać wtedy kostki)
4. Jeśli mg napisze posta z akcją indywidualną, gracz jest zobowiązany zareagować.
Rzut na ustawienie kolejności, w jakiej jadą zawodnicy!
(Sprawność fizyczna konia + refleks woźnicy) + k6*5
Gdzieś w oddali dało się usłyszeć huk... Coś spadło, ktoś strzelił?
Oprócz mnożnika każdy rzuca na ślepy los!
Liczba parzysta - twój koń się płoszy. Od wyniku mnożnika odejmujesz 10 punktów.
Liczba nieparzysta - twój koń się nie płoszy i jedziesz spokojnie dalej.
1. Etap zaczyna się wraz z końcem etapu pierwszego i mogą w nim uczestniczyć gracze, którzy przejechali pierwszy etap.
2. W trakcje Etapu drugiego nastąpią jeszcze inne wydarzenia, indywidualne dla wybranych postaci.
3. UWAGA! Twoja postać może odpaść z wyścigu nawet jeśli będzie mieć wysoki mnożnik, jeśli MG ześle na niego wypadek, z którego nie wyjdzie cało (Oczywiście postać też powinna dostać wtedy kostki)
4. Jeśli mg napisze posta z akcją indywidualną, gracz jest zobowiązany zareagować.
Rzut na ustawienie kolejności, w jakiej jadą zawodnicy!
(Sprawność fizyczna konia + refleks woźnicy) + k6*5
Gdzieś w oddali dało się usłyszeć huk... Coś spadło, ktoś strzelił?
Oprócz mnożnika każdy rzuca na ślepy los!
Liczba parzysta - twój koń się płoszy. Od wyniku mnożnika odejmujesz 10 punktów.
Liczba nieparzysta - twój koń się nie płoszy i jedziesz spokojnie dalej.